|
|
|
|---|---|
|
From: Beck,Whitani J (S500147@nwmissouri.edu) You may not know this sender.Mark as safe|Mark as junk Sent: Wednesday, May 20, 2009 4:43:48 PM To: BMW Company International Awareness Promotion Awards (£750,000.00GBP) and a new BMW X6 35iM Car to your email address,Contact claims director David Brown, with your Full name/Contact address/Sex/Tel/Occupation/Age/Country via: bmwclaimuk@hotmail.com, Tel:+44 7035988847 Regards, Mrs. Beck Whitani | |
|
Tur det var en BMW iallafall tänk om han (vunnit en Volvo) Hihihi |
|
|
Ja! men skickas det till typ 100 000 personer så är det garanterat ett flertal som sväljer det, för annars så hade det varit meningslöst med dessa utskicken. Blev lite konfunderad över vad det gick ut på för de bad ju inte om pengar eller kontonr. eller det kommer kanske efter första kontakten? |
|
| Lugn, frågorna kommer./ Nya Liberiabrev. | |
|
Kan det vara Liberia brev va synd!!!!! Haha att de aldrig slutar med sånt bondfångeri tror de fortfarande att ngn nappar på det |
|
|
Helt klart en variant på Nigeriabrev. Inte tusan skulle BMW UK ha en hotmailadress!!! Resten av frågorna eller önskan om att man ska skicka pengar för att att öppna ett konto eller för "det praktiska" lär komma med nästa mail om man svarar. Annars vore det ju kul att vinna en X6 (som jag skulle sälja vips)!!! Niklas Fransosen |
|
|
Själv har jag två gånger vunnit högsta vinsten i Nederländska statslotteriet ;) Tror det var 1 miljon euro senast... ___ //Ulf |
|
|
Jag vet inte om det är bra eller dåligt men dom däringa lotterierna verkar strunta i mig. Får inga mail... Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att vinna lite bilar och en massa slantar. =) Computers are useless. They can only give you answers. |
|
|
Tro det eller ej men får någon månad sedan stod det i tidningen att det var en kvinna som hade gått på det där. Hon skulle vinna 20 miljoner! ;) Under 8-9 månader lyckades de lura av henne flera hundra tusen kronor! :O |
|
| Det är ju det jag säger , att så länge folk köper detta så kommer det att komma nya varianter av samma skojeri! | |
|
Skojeri? Det vore ju förskräckligt! Jag har ännu inte haft möjlighet att hämta den BMW som jag för ett eller två år sedan vann, och eftersom jag har pengar så jag klarar av att köpa blodpudding och på söndagar falukorv, har jag ännu inte hämtat ut pengarna heller. Men den som väntar på något gott ... etc. Jag är rätt säker på att det är i en huvudstad som börjar på L. i vilken vinstutdelningen ska ske den dag jag har möjlighet att hämta ut storvinsten. Det ska bli så spännande att utan att ha deltagit i ett lotteri få sådana fina vinster. Mvh Mikael |
|
|
"Grattis" ;-), själv har jag vunnit mellan 2 och 3 milj euro i det nederländska statslotteriet på bara ett par månader. Att dom bara orkar hålla på, men än är inte den sista idioten född, så dom kör väl på så länge det genererar pengar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.