|
|
|
|---|---|
|
Hej Fick ett meddelande i displayen idag. Eftersom det är nägra pixlar borta så kan jag inte tyda slutet. Vad skulle det stå? Stop! Engine Oil..... och så något mer som jag inte ser. Någon som vet? Har bokat oljebyte för flera dagar sedan men inte bytt ännu. Förmodligen hände det för att jag bromsade i en nerförsbacke och oljan börjar ta slut. Kan det vara så? Felet kommer inte tillbaka så det var något temporärt. / Tony | |
| Du har nog lite klent med olja i brum-klumpen, pytsa i en liter om du är orolig. Spelar ingen roll vilken, alla moderna oljor kan blandas. (Inte olivoja dock!) :) | |
|
Man behöver ingen display, även BMW har oljesticka :-) mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
| Kolla oljepumpsbultar och skruvar!! Läs tidigare trådar i detta ämne!/ TP. | |
|
Japp, ner med tråget snarast om oljepumpen inte blivit kontrollerad!: Länk Länk Mvh |
|
|
Tackar för infon, men var mest intresserad av vad som skulle stått i displayen. Men nu fick jag reda på det där med oljepumpsbultarna också. Tackar för det. Ska riva ner och kolla nu när det ändå är dax för oljebyte, har gått över tiden flera månader nu tyvärr. / Tony -- Jag tar alltid den långa vägen hem -- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.