|
|
|
|---|---|
|
Vinterns slit snart över (naturligtvis försenat som vanligt då allt tar 4x längre tid än beräknat samt allt som kan krångla gör det). Dock känns det grymt gött när man ser lite resultat, se bildlänk: Länk mvh Johan | |
| tackar! | |
|
Bra, helt i min smak! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Skitsnygg!!!! :) | |
|
Härligt att se,snyggt gjort. Hämtar min ifrån hellackering imorgon. Bara resten kvar sen :-) Mvh/Tony |
|
| riktigt fin. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Sådant blir man glad av att se! =) Tumme upp!! Man blir ju inte midre ledsen att man sålde E9:an förra året,då man får se en fin E9:a i Fjordblau! Mvh Patrik |
|
tånni: Underbart att se, kul att flera vågar renovera sina bilar. |
|
|
aa man blir ju tårögd! vilken pärla, vilket jobb! får mej å vilja sättaigång å renovera min cab NU NU NU!! :D Härligt med lite inspiraton! Grymt jobbat! E30 325 Cabrio -90 |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Snyggt jobbat. Bert-Ola BmwCS #2423 |
| riktigt snygg.. finns inte många coupeer i världen som jag tycker om lika mycket som denna.. en jag kommer på är csl versionen av samma bil :D | |
|
Oj Oj skoj att se en seriös renovering bara inte lack och det som syns sälj aldrig den bilen ! Hoppas att du får många sköna mil i den Ha de T |
|
|
Härligt att så många gillar e9-modellen! Jag måste erkänna att jag varit sugen på att sälja den några gånger när den inte visat tillräckligt med tacksamhet efter allt slit man lagt ner på den... Tony_V -> Lycka till arbetet på din coupé! |
|
|
om jag hade pengar hade jag köpt den direkt. då jag är inredningsfetischist vill jag requesta några bilder på den. |
|
|
Ser riktigt schysst ut....men såhär i efterhand....varför plockade du isär den? den är ju schysst att titta på...men fan vad gött det hade varit om den funkat..... MVH BMWgrünet SAAB Griffin "För stor för F1" |
|
|
"Jag måste erkänna att jag varit sugen på att sälja den några gånger när den inte visat " Hur mycket??? :o) MVH Sakke |
|
| DrSakke -> förmodligen alldeles för dyrt, men under vissa smärtsamma ögonblick fördmodligen rejält prutbart ;) | |
|
Det har du gjort riktigt bra =) Skitsnygg! |
|
|
ja det var verkligen fin, nu när du har snitzen, vill du göra om jobbet på en till ? /robert |
|
|
haha, njae... Just för tillfället är jag ganska mätt på att mecka. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.