|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra om det finns nån här som känner till den här M3an ---> Länk Håller på me ett M3 touringprojekt men en limo som komplement hade inte suttit fel så ja o frugan kan ha varsin kärra! ;D | |
| Hmm ingen här som e från uppåt mot Karlsborg? Alltid bra om nån har sett bilen o ev vet nåt om skick/tidigare leverne även om man får svar från ägaren... Även om priset e lockande så vill man ju gärna ha "på fötterna" då ja har en bra bit upp för o kika på den.. :) | |
| Ingen som e från trakterna kring Karlsborg? Lockande pris på M3an men mil o lockande pris gör en samtidigt tveksam även om ja tänkt fixa en del me den själv hade d varit trevligt o "fått lite på fötterna" från nån som sett den irl eller vet nåt ang tidigare liv :) Har tack vare kollegor här på AP undvikit en misskött M3a tidigare.. :D | |
| Jag är i karlsborg ofta, kan kolla på den nästa gång om det fortfarande är aktuellt. Eller så kan jag be min bror som bor i karlsborg... | |
|
Sen är det ju bara att svetsa på bakdelen från en Touring så är du på banan igen :-) Tyckte det var en knepig annons. Förstår att du inte kör dit på ren chansning. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
| Det jag har hört nu är att den är i ok skick för pengarna och att den är väldigt lungt körd. | |
| Tycker inte du ska lyssna så mycket på vad folk har att säga om bilen osv utan är du ute efter en sån bil så åk dit å provkör den själv så du får rätt uppfattning. Det är så lätthänt att avundsjuka människor sprider massa lögner om välskötta bilar annars. Kan hända er alla så tänk på det innan ni lyssnar på rykten. Sen vet vi nog alla att M3 motorn tål att köras hårt. | |
|
Har fått bra info från ägaren o för d priset/skicket e den kanske prisvärd men avsaknad av servicebok o ej servad på märkesverkstad sedan 10000 mil känns sådär.. Fick inget svar heller om vilken service som va gjord senast o när.. Kan nog va värd ett bud runt 60k men avsaknad av servicehistorik gör att ja passar.. Vet att motorerna tål mkt stryk men då ska dom oxå skötas därefter dvs dokumentarat o me kvalitétsprodukter! :) Har själv haft pedantskött M3 innan under flera år så man e kanske lite kräsen även om pris kan va lockande.. Otroligt mkt prestandabil för pengarna i en E36 M3a! Pelle; Tackar för erbjudandet men kommer att avstå från köp! Johan; Annonsen gjorde mig oxå tveksam direkt men man ska ju inte döma bara på en taffligt utformad annons.. :) Bakdelen/hela min touring kommer att vila på verkstad/lackerare ett par veckor nu sen inbrott-/stöldförsöket häromdan.... :( Stefan_batman; Man lyssnar, tar in info från folk, jämför me ägarens info o sållar däremellan.. ;) |
|
|
Någon som vet något om denna då? Länk |
|
|
Hoo... 165 ingen som har någon ytterligare info om bilen ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.