|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som kan tipsa om något bra ställe i Sthlm för solfilm till in E61 till ett vettigt pris? Har ringt runt till några, bl a Ditec, Mr Cap men de vill ha runt 4000 :- vilket jag tycker är alldeles för mkt! Måste vara proffsigt jobb, annars får det vara. D | |
| Problemet är ju att vill du ha kvalite och proffsighet så kostar det. Antar att du inte vill ha OKQ8:s film som blir lila efter några veckor. Proffsfilmen kostar ganska mycket i material och ska den som monterar filmen lämna hyfsad garanti kostar det. Min uppfattning är att det kostar kring 3500-4500 för film runt om förutom vind och framrutor. | |
|
Kolla med Waxdepån i Täby. Jag har nyligen fått mina rutor gjorda men kommer inte ihåg vad jag betalade, tror det var ungefär kring 4000:- där också. Hur som helst gjorde dom ett kanonjobb. |
|
|
Skall solfilma min E61 och tar gärna emot rekar på bra alternativ i Stockholm. Ditec, Mr Cap etc, vilka är bäst? Mvh LLoydan |
|
| tycker du ska kolla in bilglasdesig i stockholm (mitt företag jobbar med de så jag hoppas inte det blir smygreklam) de har 5 olika grader när det gäller toning.har själv kört nr 3 på min e61:a runt om. blev grymt bra ser ut som orginal. de skär den exakt vid kanten och slipar så man inte känner att de är nåt där. för en vanlig kombi brukar de ta mellan ca 3 tusen. (jag fick betala lite mer för jag körde fram oxå :p) | |
|
Tack för tipset. Det ska jag undersöka. D |
|
| 1500 får jag pröjsa för 5 rutor på min e60 med kvalitetsfilm. återkommer med recension innan jag kan rekommendera honom vidare. Min e60 och brorsans e90 ska tonas. Obs endast sthlm | |
| Fråga han först då vart han stulit den solfilmen =) 1500.- det är ju bara för jobbet :D | |
|
1500/bil -5rutor. menade jag givetvis. se Länk |
|
Gemini__ |
Blev kanonfint, läcker bil dessutom. Verkligen bra pris. |
|
Det verkar ju som det blev helt okej, lite svårt att avgöra då man ser det på bild så här. Men, fick du ge 1500/5 rutor inklusive filmen så har du fått ett sjukt bra pris kan ja säga...bara att gratulera :) Jag har bara lite svårt att inse hur nån vill lägga ner det arbetet för så lite pengar, han kan inte tatt mycket för jobbet då... Schysst bil du har förresten, och toningen lyfte den ytterligare! blir nog riktigt trevlig efter din planerade moddning / Andreas The power of diesel! |
|
|
hehe kan nämna att brorsans E90 blir sjukt snygg med toningen den med. utan toning dock, Länk självklart är det jag som plåtat =) bild med toning kommer imorn |
|
| residence: Var gjorde du toningen någonstans? | |
|
privat svarta pengar :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.