|
|
|
|---|---|
kilroy |
Jag har en uppsättning originalfälgar till min E39 M5 som jag eventuellt tänkte sälja. Dom har rullat ca 600 mil på fina amerikanska motorvägar. Dom ingick i köpet när jag köpte bilen eftersom den var utrustad med Dinans egna ultralätta fälgar. Dom är helt felfria och har hela tiden legat plastförpackade, först i ett garage i Tyskland och därefter i min fars garage. Vad är dom värda? Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
I bästa fall halva nypriset om rätt köpare uppenbarar sig, 2000 st är det minsta du bör ha iom exellent skick tycker jag. Nypriset ligger ju på 417/448 Euro enligt BMW parts i EU. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Håller med Hasso! Att renovera en väl använd M5-fälg med lite skrap och lacksläpp till nyskick ligger på ca. 1500kr om det ska bli riktigt bra så 2000kr för en i stort sett ny fälg tycker jag inte är orimligt. Dock är väl intresset för dessa fälgar betydligt mindre i dag än för en 5-6 år sedan. ___ //Ulf |
|
kilroy |
Tack för svaren "hasso" och "Programmer"! Det verkar som om 2000 riksdaler skulle vara ett lämpligt utgångsbud. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Vilken färg har fälgarna? Den ljusare magic silver? Eller är de dark silver? |
|
kilroy |
Martin_M* Fälgarna är redan sålda. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.