|
|
|
|---|---|
trampbilen |
Av någon anledning har Autopower flyttat inlägget synd eftersom det flesta Z3 ägare tittar här inne. Men Ni som inte bokat gör det ! /Jonas |
kilroy |
"Problemet" med flyttade trådar hade ju inte varit något problem alls om AP crew eller moderatorerna hade adderat en "flyttadlänk" som visar vart tråden är flyttad. "Trådrubrik - flyttad till XXX-forum" Den funktionen är standard på 95 % av alla forum. Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Länken: Länk |
|
trampbilen |
Tack för länken, Zportbilen ! Fortsätt anmäla Er vi är väl snart ca 15 bilar !! /Jonas |
trampbilen |
Hej, hitills har följande anmält intresse på forum respektive mail. Vill gärna ha Era mailbekräftelser eftersom jag då får telefonnummer samt om Ni kommer 1 eller 2. Intresseanmälan via Z Forum är följande: FlashMalmö, riwa, Z32,8, Farbror Freddie, Matsh, Fonz, PEH61, Ländström, Janne G, ZM3, Cuurtanz3, Aske, Martin 740iA Bokat via mail har följande gjort: Magnus Blixt, Curt Sandin, Johan Andersson, Jan-Erik Perisutti, Robert Veenhuizen, Per-Erik H Således bokat 7 z3 bilar via mail och kanske 13 till via Forum som bör boka via mail. Jag skall försöka skicka ut mailbekräftelser till Er alla men har Ni inget fått så ring mig på mobil 040-258561 /Jonas |
trampbilen |
Det är söndagen den 12 juli som gäller med start kl. 10.00 /Jonas |
| Hur ser fördelningen Z3/Z4 ut till träffen bland de anmälda? | |
trampbilen |
Det är mest Z3 men någon har anmält Z4 men det spelar mindre roll. /Jonas |
trampbilen |
Z3/Z4 Rally på Österlen vägar söndagen den 12 juli 2009 Start i Sjöbo vid BilBengtsson där väg 11 och väg 13 möts och vi träffas inne på deras parkering kl. 10.00. Alla vägar asfalt utom ca 500 meter till Slottet Christinehof. Av marsch ca 10.30 från Sjöbo Besök Christinehofs Slott för snabb titt, ca 30 min. www.christinehofsekopark.se Färd genom underbar bokskog och vi kommer sedan att passera genom Brösarp och Brösarpsbackar en slingrig och rolig väg. Lunch vid Ravlunda Bränneri med valfri lunch men mackorna är stora o fina och kan njutas med något gott att dricka till. Ca pris för macka 90 kr. www.ravlundabranneri.se Här tittar vi också på det roliga Speed-Museet med gamla moppar, leksaker, och andra roliga ting som vi kommer ihåg från förr. Inträde ca 40 kr per person. Sedan fortsätter vi färden mot Simrishamn och vi kör mot Kivik och utmed kusten och ser havet och kör genom de gamla fiskelägena så småningom kommer vi till Simrishamn och där skall vi besöka nyöppnade Automuseum som skall vara sevärt. Länk Därefter går färden söder ut på Glimmingehus för en snabb titt på borgen. Vi fortsätter sedan vår färd genom det södra Österlen och vänder sedan norrut igen mot Tomelilla och till lilla Eriksdal som ligger i vackra Fyledalen hemma hos oss. Där kopplar vi av och grillen sätts på för grillning av grillspett med hemmagjord potatissallad och grönsallad till. Till detta serveras vatten och lättöl. För de som vill ha starkare varor finns det att köpa till för självkostnadspris från oss. Det går också bra att ta med sig egna drycker om man så vill. Kostnad för mat med vatten/lättöl är 100 kronor per person. Kvällen avslutas när vi känner för detta. Övernattning kan göras i Sjöbo med fördel på gästis. Länk Vill Ni ta del av vår by kan Ni göra det här. Den gula Paviljongen är utsikt från vår trädgård. www.eriksdalsbyalag.dinstudio.se Anmälan via mail eller telefon: jonas.klasvik@telia.com mobil 040-25 85 61 Senast söndagen den 5 juli ! Varmt välkomna ! Jonas och Marianne Klasvik Eriksdalsvägen 214-13 275 92 Sjöbo |
trampbilen |
Hej, ni har väl inte glömt att boka Er på årets Z3/Z4 rally på Österlen ! Se ovan och maila mig för anmälan ! Vi är redan över 10 st som kommer att köra. /Jonas |
trampbilen |
Glöm inte att anmäla Er till Österlenrallyt söndagen den 12 juli se program här i forumet ! /Jonas |
|
Jonas & Marianne Zuperbra arrangerat, rundan, vädret, mat/dricka, ja allt. Tack!! Hälsningar thomas & Marita |
|
|
Kunde inte motstå att skicka in länken, alla bilarna fick inte plats........ Länk thomas |
|
|
Tack till Marianne och Jonas för en jättetrevlig dag. :) Kul att träffa alla trevliga Z-människor. Ett gott tecken var att man var helt slut när man kom hem :) Hälsningar Bianca & Martin Njut av livet :) Martin Rydell |
|
|
Bump. Länk Riwa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.