|
|
|
|---|---|
|
Undrar de då ja är sugen på 19 tummare som är 8.5 tum breda. däckbredden vet ja ej va de blir om ja köper Så vad har ni på era e36or sänkta som org. Så en annan fråga hur pass spårkänsliga blir dem med breda däck o fälgar | |
| Hade 235/35/19 på min förra e36 328i coupe, Den var sänkt 60/40 och den tog i då och då! men en 40/20 sänkning klarar den fint med 19 tummare skulle jag tro. Dom blir hyffsat mer spårkänslig med feta hjul om man jämnför med typ 17 tummare. | |
|
saknar hon! passade sjukt bra med 19tummarna! Länk |
|
| Såg sjukt fet ut me 19tummarna men frågan är vad som är mest praktiskt visst gillar ja feta låga bilar men ska inte ta i överallt heller. Annars duger nog 18 gott o väl eller till o me 17 | |
| Har du samma sänkning som m3:an eller original så är de absolut inge problem me 19! | |
|
Ja men org lär ju bli traktor högt är m3 ans 40-20 eller? Vi får se va de blir vet ej ännu men minst 17 iallafall |
|
| Har för mig att de är 30/15. Inte säker,men tycker de är en bra sänkning som är både snyggt och lite mer praktisk! | |
| jo låter rätt så bra kompromiss mellan snygghet o praktisk ja har 60-40 på e30in o de år för lågt vissa gånger. Men va de blir på denna får tiden utvisa | |
| 30/15 och feta 19tummare låter najs=) va tänkte du slänga på för fälgar? | |
|
Vet ej ännu va de blir på den beror nog mer på vad man hittar för något till salu har hittat sänkning me ställbar höjd fram men då blir de lägre än 30-15 så då kan jag nöja mig med 17 tum eller 18 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.