|
|
|
|---|---|
|
hej låg en 140 från kalskoga i dag på fart hållaren sen komm det en upp förs backe och tänkte inte mer på det flötsligt lät det som det som fan ur motorn mitt i backen det gick o köra men det låter som det grenröret läcker hehe låter som en subaru är det nån som vet vad det kan vara | |
|
kan det vara toppackningen? bilen gick o köra tycker inte att det gått åt vatten men nånstans läcker det och går ryckigt på låga varv lite orkeslös men det är inte mycket det är en bmw 523 toring e39 års 98 kan man kolla packningen genom att kolla kompressonen i motorn |
|
|
Försök lokalisera läckaget. Om det är hål på avgassystemet någonstans före lamdasonden kan systemet bli lurat och motorn går dåligt med fel blandning. Tändstift kan ibland skruva upp sig, kolla dessa. mvh/ Anders |
|
|
tror jag hittade felet 3ans tändspole va helt trasig det va vara en metal tråd som satt på tändstiftet fan jag som köpte bilen i förrgår lite trist menmen det e kuligt och leta hehe tändstiftet ser utt som det är löst hoppas det är det felet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.