AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.962

Någon som har erfarenhet av www.dackonnet.se?

He
107
Henrik Arvidsson
X5 -07
325i Cabriolet -87
BMWCS #5463
Hej

Ska införskaffa nya bakdäck till M3:an och Michelin Pilot Sport står på inköpslistan. När jag surfade runt och kollade priser hittade jag Länk de var 300 kr billigare än däckonline på min dimension.

Är det någon som har handlat därifrån?
Nystartat bolaga och förskottsbetalning kan var otryggt i dessa tider...

// Henrik
Länk
16.547
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Enskild firma och helt nystartat. Skulle också vara lite tveksam till förskottsbetalning.

Hur skulle han kunna vara billigare än däckonline som är ett av Europas största däcksföretag?

Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Däckonline tar ju försköts betalning också men dom är en aning billigare än då.
Kollat några exempel o det var mellan 50-200kr mer...

BMW - Beroende Med Wilja!
E3
1.828
E36
USA bilar
Vet inget om firman, och säger inget om de
MEN, att vara billigare än Däckonline är absolut inte omöjligt, min lokala gummigubbe har ofta varit billigare, om inte annat så har det varit mycket marginell skillnad
Väger man då in att hos han ingår arbetet, då är DoL genast diskvalificerade
He
107
Henrik Arvidsson
X5 -07
325i Cabriolet -87
BMWCS #5463
Har kollat lite mera på hemidan nu, ringer varningsklockor även för mig.

Har provat att söka på några slumpvis utvalda märken och dimensioner och enligt hemsidan finns alltid dessa på lager, inte illa för ett nystartat bolag.

// Henrik
Länk
16.547
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Är det en märklig slump att bara förskottsbetalningarna funkar men inte fakturering eller uppdelad betalning? :-/

Var försiktiga alla

E3
1.828
E36
USA bilar
Kikade precis.. tyckte inte det var speciellt billigt heller
Visa användare
3
anderslobben
BMW 320 -99
jag har handlat hos, www.dackonnet.se, och det fungerar alldeles utmärkt... jag varken förskottsbetalade eller valde att dela upp fakturan.. jag valde alternativet att betala Kontant vid avhämtning.. fungerade perfekt... å ja stod ingen risk.. betalade ju däcken när jag hämtade ut dom... dessutom var det snabb leverans.. allt är inte billigt där verkar de som ... men en del av deras grejjer är billigare än dackonline... jag kan rekomendera! /lobben
Ole! Det är líte uppenbart att du driver Däck on net och det är helt ok om du medger det. Ger mer seriöst intryck än att försöka dölja sig bakom en påhittad användare/kund.
16.547
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Länk

--------------------------------
//Lövet
He
107
Henrik Arvidsson
X5 -07
325i Cabriolet -87
BMWCS #5463
Mitt förtroende för dackonnet sjönk ännu mera när Anders uttalade sig. Registerad igår och med åldern 37, samma ålder som firmateckanren för däckonnet. Båda heter dessutom Anders...

// Henrik
Länk
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Pinsamt...

BMW M-POWER
Det skulle ju varit intressant om någon oberoende haft erfarenhet av däckonnet. Om de nu kan konkurrera med däckonline avseende pris så hade det varit mycket intressant.
E3
1.828
E36
USA bilar
Finns många däckverkstäder som kan konkurrera med DoL
Många ggr rätt upp och ner, men om inte annat så eftar att du lagt på arbetskostnaden på DoL däcken...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.