AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.537

E91 styling, front och takspoiler.

Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Är egentligen svårartat allergisk mot det mesta av hänga-på-plast, allt för ofta blir det allt för mycket. Men E91:ans ganska vassa former klarar lite, och nu kliar det så smått i fingrarna.

Takspoiler framför allt, tror att en lite mer markant läpp än den som sitter orginal skulle göra sig fint. Har tittat på AC Schnitzers, finns det andra alternativ?

Fronten ska lackas om framöver, föregående ägare hade tyligen inte full koll på hörnen. Kollat lite på diverse add-on läppar, men fortfarande inte helt övertygad. Vad anser panelen om M-fronten och enbart M-fronten? Är inte helt sams med resten av M-exteriören, men fronten gillar jag.
m-fronten med splitters är riktigt fin.. annars gillar jag hartges add-on spoiler.. nu finns ju även performence front till e9x men dem är nog avsedda för facelift modellen
det är dessa splitters jag menar Länk
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Tittat lite på Hartges add-on, helt klart stilig, men orimligt dyr hos SAM Bilmode. Vänder inte på kronorna och jagar inte budget, men det finns en gräns.. :)
finns väl kopior :P
kn
26
kn0ppe
325i Touring - 06'a
Är oxå sugen på en läpp till M-fronten men harr inte hittat någon som jag gillar än tyvär.
kn
26
kn0ppe
325i Touring - 06'a
Någon som vet om en snygg läpp kanske?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.