|
|
|
|---|---|
|
Någon som tänker vara med? Startplatserna är visst Ör/Växjö, Vårgårda samt Norsholm. Hoppas på ett lika trevligt arrangemang som förra året. Kolla in BMW CS för ytterligare info. | |
| Hej! Jag tänker vara med och kommer att åka från Kalmar och starta i Ör. Några fler som kommer från Småland? | |
|
Jag åkte förra året......tyckte det saknade en hel del. Åkte också sudschleife med BMW-syd, Typ samma fast med grejjer att göra hela dagen med helt annat avslut för att senare samlas på en tysk restaurang med STOOORA bier. Då bor jag bara ett par km från ör...... Mvh Jonas Brinell. |
|
| Hmmm, har jag fått någorlunda styr på min Baader Meinhof Wagen tills dess så är jag gärna på! | |
|
Nu blev det ju inställt, men jag tänker köra Kalmar - Ör - Gyllene Uttern som planerat ändå. Har även bokat rum på Gyllene Uttern, natten mellan 4-5/7. Fick BMW-klubbpriset på rummet. Någon som känner för att hänga på? Någon som har förra årets roadbook Ör - Gyllene Uttern? //Bengt |
|
|
Kulting Ska kolla var jag la den....annars ska den finnas på BMWCS/oldtimer hemsida. Ska du gå på classic motor show 11/4 i kalmar?? Mvh Jonas B |
|
|
Brynet Hittar inte någon roadbook på bmwcs hemsida... Har inte bestämt om jag ska gå på Classic Motor Show ännu, men funderar starkt på det. Ska du ta dit 635:an i så fall? /Bengt |
|
|
Den har städats bort tyvär,men vet att den fanns ett tag då det var flera som frågade just efter den,och ja jag ska åka 635 då.Åker 635 så mycket jag kan för tillfället. Mvh Jonas B. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.