|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag ser hellre en klassiker som Firebird med glastarga (eftersom jag själv ägt en), än en BMW med tak. Men det är min personliga åsikt :-) //Johan |
|
|
Här finns en Volvo C70 cabriolet som önskar lufta sig tillsammans med andra likasinnade som önskar att ha himlen som tak. Är man välkommen så finns det inga hinder för mig. /Jörgen |
|
|
Verkar spåra ur lite nu. Jag tycker vi håller oss till BMW. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag håller till viss del med. Fast BMW-ägare delar ju ändå bil och BMW-intresset tillsammans. Men med sommar och sol så är det mer relevant att köra en mer sommar-relaterad bil typ cab eller targa om man har det. Har man en BMW cab så är ju saken biff. Har man det inte så är ju inte intresset mindre för BMW iallafall... Men det kanske är mest för syns skull vi ska träffas? -Men visst är det något speciellt med en märkesträff! Jag kommer nog ställa av min vinterbil (BMWn). Jag kommer gärna till torget och träffar likasinnade. Parkerar en bit ifrån :-) Ska vi så köra tillsammans så får ni köra era vägar å jag kör mina isåfall, så får vi ta den gemensamma kortegen på en träff i höst. Mvh Ronny /BurnEight-One-Eight -Se även TACS.nu |
|
|
Jag hade givetvis hellre sett att det mest kom BMW-cabbar, då det är lite tanken med den träff som vi haft för 3e året i rad. Är det andra cabbar / targa med kan jag vara positiv. Men jag anser inte det skall vara massa bilar med tak, det är lite för mycket vinter över det. Men som Micke säger, främst är det för BMW och BMW-cabbar. //Johan |
|
|
Jag ser fram emot träffen och tror att vi kommer ha trevligt tillsammans! Får se om det blir bimmer med alla fönster nere eller pommac... :-) Mvh Ronny |
|
| Okay, då förstår jag. Jag lovar att inte visa mig där vare sig med Volvon eller i egen fysisk person. Förstår att det är känns mer rätt att endast fokusera på ett märke, BMW. Jag trivs mycket bra med de två BMW-bilar jag i övrigt äger. Men någon BMW-cab blir det inte för min del då Volvo C70'n är optimal att ligga och glida med längs vägarna. Önskar Er en trevlig eftermiddag! | |
|
söndag 28e kl 14 på torget? inte bestämt mig för om jag ska på gatebil på mantorp ännu, om inte så kommer jag. Mvh Ronny /BurnEight-One-Eight -Se även TACS.nu |
|
|
Så var det sagt. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tyvärr, släktbesök på söndagen gör att jag inte kan vara med. Hoppas ni får en trevlig träff. /Ove |
|
| Har i värsta fall blivit lite ändrade planer för min del också. Har middag hos svärföräldrarna på annan ort. Men jag kanske hinner till torget vid 14 och mest är där för att prata lite osv. Annars får ni ha en trevlig sommardag! Mvh Johan | |
|
Med det manfall som kanske kommer att ske så hoppas jag verkligen att de som har en sommarbil, bmw eller inte, kommer förbi torget! Att en ägare till 2 bimmers med en Volvo C70 inte skulle få vara med känns bara sandlåda tycker jag... Hörs imorgon. Jag kommer med pommacen! Mvh Ronny |
|
|
Verkar ju inte bli så stor uppslutning, man kanske ska åka på sjön i stället.. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Men, du skulle ju visa de najsa vägarna! Ju... :-) |
|
|
Verkar ju bli fint väder iaf. Första dagen på flera veckor som det inte blåser storm! Hade varit riktigt najs att vara på sjön men det får bli en sväng med den svarte. Vilka dyker upp? ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag tänkte köra in en runda iallafall. Får väl se hur många som e där. | |
|
Ja, tänkte åxå komma förbi en sväng. Mvh Ronny |
|
|
Tack för en supergo sväng!!! Kommer minnas denna i vinter å drömma om en ny vår :-) Det var inte så enkelt å lägga ut rutten... Jag har börjat på maps.google.com Antar att Micke vet hur man gör... Å dessutom vet VAR... hrm... Påbörjad rutt här; Länk |
|
|
Kan tom vara så illa att det lilla jag gjort e fel det med :-( Men men... |
|
|
Har ingen aning om hur man lägger ut en väg så som du gjort. Du har iaf rätt ut till Amiralen, sedan sket det sig. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.