|
|
|
|---|---|
|
Hej, Finns det en utrustningslista någonstans i min bil? Hade en Audi för några år sedan där det satt en klisterlapp i bakluckan - men hittar inget i denna. Eller måste jag åka till en handlare? | |
|
De brukar sätta in en klisterlapp i serviceboken annars tror jag att du måste åka till en handlare Nu mera får man dem även på Svenska kanske lite lättare Haft E61 länge eller ? Nöjd? |
|
|
Ja, där i boken satt den ju! Tack!! Har ägt bilen i ungefär en månad, en 525:a, och är supernöjd. Första kvällen övervägde jag starkt att övernatta i komfortstolen ute i garaget :) |
|
|
Det tycker jag att du skall göra jag lovar att du får bli ensam där Hihihihi |
|
| Har du en välutrustad bil lär inte allt stå i serviceboken. Jag fick en utskrift av BMW på min utrustningslista. Det var två A4 :| | |
| Jo det är nog sant har också ngt i den stilen har iofs ingen utr.lista i serviceboken | |
| Va fick du pröjsa för den listan Lus ? Kan dom även ta fram det på en importerad bil ? | |
|
Hej fluppen jag har tagit ut en på BMW fick inte betala för den iofs har jag handlat där i många år men tror inte att du behöver betala för den Obs bilen är importerad har du bara M-optik eller hela M-paketet ? |
|
| Okej..jo det är bara M optik på den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.