|
|
|
|---|---|
|
Hej skall som sagt sänka bilen 30 fram o 25 bak låter lite??nån som sänkt sin bil nyligen som vet tacksam för svar???? | |
|
Jag har sänkt min bil med M-dämpare de sänker ca 30-25 någonting sådant tror jag.. det finns inga riktiga uppgifter på hur mycket de sänker som jag har hittat någonstans. Men 30-25 låter ganska rimligt. Det är skillnad.. inte så mycket kanske men man kommer knappt åt o spola in i hjulhuset nu till skillnad från med o lätthet komma in o spola innan. Framförallt är känslan mycket bättre med betoning på mycket! |
|
|
Min bil är sänkt 35/20... Sänker inte m-sänkning bara 15/15? |
|
|
Jo, M-chassie ska väl bara sänka 15/15? //Jesper BMW - Better Make Way |
|
|
Min e39:a är sänkt 40/20 det tycker jag är alldeles lagom, så visst blir det skillnad med 30/25. Länk BMW CS #5206 |
|
|
låter bra skall bli kul att få det gjort ser väl lite bättre ut förhoppningsviss. |
|
|
Ja lätt satsa inte på mera.. jag har visserligen e30 men. Jag insåg direkt att min 60/40 säkning bara skapade problem och bara resulterade i att bilen blev hård utan att tillföra något. Höjde den med en annan sats till 35 under normal i stället. Blev mycket bättre. Även med 35 blir det lite krypa över gupp och annat.. |
|
| Okej låter ju vettigt med 30 då, tack. | |
| Problemet du kommer få om du sänker 35/20 som jag gjort (titta på min bil) är att du får större skärm spel fram än bak.. Så det kommer att se ut som att man lastat tungt bak:) Jag ska beställa sänknings fjäderskålar fram som sänker 10mm, då blir det bra.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.