|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tobias1980 Du är med på listan.´ Mvh Kör:Saab 9-5 Aero 05 MapTun Performance 313 hkr 470 nm... |
|
| Tackar tackar! | |
|
Hej ! Sista anmälningstid för denna event är 8/6 kl 1700.. Det är några platser kvar... Mvh Kör:Saab 9-5 Aero 05 MapTun Performance 313 hkr 470 nm... |
|
|
När ska man vara där på Söndag? Alla stockholmare: vi kan väl åka dit tillsammans! |
|
|
Det är en bra idé. Gti-manen: Lägg ut tiderna ! Så vi kan planera avfärden. Tänk på att det är mycket snutar runt Nyköping !!!! /Janne |
|
|
Hej ! Söndag den 14/6 kl 0930 ska alla som ska köra vara där senast. Då tar vi en snabb samling med lite information. Har pratat med ägaraen idag och dom kommer att sopa banan :) Mvh Kör:Saab 9-5 Aero 05 MapTun Performance 313 hkr 470 nm... |
|
| För alla Stokholmare: Ska vi träffas mellan 7:15/7:30 vid Statoil Kungens kurva? | |
|
Låter bra ! Jag är där om jag får bilen i tid. Annars vill jag åka med någon. Vet på fredag om bilen är klar............med LSD-diffen. /Janne |
|
| Ok qdtjant! du är välkommen att köra med mig om du vill. Bara ingen snack att jag kör för fort hahaha ! | |
|
enrita: inga problem......det är ditt körkort....:-) /Janne |
|
|
fan vad vill med på detta, känns dock rätt trisst med ett nytt fungerande turboaggregat och ett som skall bytas på måndag, dålig tajming! |
|
| Jag vill också med och köra men kan tyvär inte. | |
| Ha! en orginal 335a dyker upp nu också (nån måste ju även ha en sån), janne och enrita, kommer ni vara på statoil 0730? | |
|
Philip ja vi kommer att vara där mellan 07.15 - 7.30 och min bil blev klar redan igår....:-) /Janne |
|
|
Perfekt! Jag kommer med en polare också med en lätt trimmad audi diesel, det kan va nåt för dig :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.