|
|
|
|---|---|
|
Har letat runt lite på olika sajter men inte hittat något...så grymt snygga fälgar: Länk Länk Länk Länk | |
| det där är väll ändå M3 CSL fälgar? om inte annat så är det Replica fälgar | |
|
Hm, vet inte om jag törs kalla det replica...men visst...dom är ju grymt lika! Dom två första länkarna visar modell VS8 och de två sista modell VS7. |
|
|
rätta mig här om det är någon som vet men är inte dessa fälgarna exakt likadana som CSL fälgarna? här är ett par CSL fälgar(dock replicor men samma design) Länk |
|
|
Letar själv efter fälgar och det är nog dem ja tycker ser snyggast ut på E90 än så länge iallafall dem och M6 fälgarna. funderar nämligen själv på att köpa ett par sådana men försöker att hitta fler snygga fälgar som skulle passa E90.. har ni några tips på snygga fälgar så tipsa mig gärna Mvh Dennis |
|
|
Morralloys fälgar håller extremt hög klass i alla avseenden inklusive priset. Fälgarna tillverkas nästan hantverksmässigt och så vitt jag vet får du beställa från USA. Gissningsvis så skulle du landa på 30´ SEK för en uppsättning 19´´ fälgar! Det stämmer att man använt CSL-fälgarna som förlaga men resultatet är i mitt tycke bättre än originalet. |
|
|
Det var en hel del pengar de.=)... Där rök juh dem fälgarna ur min har tänkt köpa lista hehe. Men dem e riktigt snygga. vet inte får se om det blir ett par sådana som headmaster länkade. va tror ni hade det sett bra ut på en svart E90 ?? |
|
|
Dom i länken är riktigt snygga! Tycker dock att Morrs fälgar är betydligt mer "konkava" än CSL-fälgar även om designen är väldigt lika. 30k för fälgarna är dyrt....hur blir det med frakt/moms/tull om man köper begagnade fälgar från USA? Många som säljer sina Morrs i USA tar mellan 2000 - 2300 dollar...oftast inkl däck då. Om man slipper momsen så vore det ju nice.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.