|
|
|
|---|---|
|
Letar febrilt efter mörka Velour-mattor då det ser så mycket fräschare ut men det verkar väldigt svårt att hitta sådana. BMW vill ha närmare 1600:- för dom bya (de sålde ut till E60 för nästan halva priset konstigt nog) och det känner jag inte att det är värt för lite tyg. Hittade till en betydligt billigare peng på Länk. Någon som handlat därifrån? Höll på med beställningsfasen när jag i steget med frakt skulle välja EuroZone3 (där Sverige) ingår och satte i halsen när jag såg att den billigaste frakten hit skulle gå på 35€! Kan det stämma för lite tyg som sagt eller har någon tips på nåt ställe i Sverige som säljer dom? Har kollat på Blocket och här men de få som dyker upp försvinner lika snabbt. Tacksam för svar! | |
|
Jag har samma problem! Vill också ha tygmattor till min härliga 7a nu på våren, men som sagt ska de ha 1600kr eller vad det var för mattorna på BMW i Sverige. Jag har hittat den här butiken på Ebay.de där mattorna kostar ca €30 och frakten €22, men har inte orkat beställa ännu. Du kanske vill vara försökskanin? ;-) Länk |
|
|
Schmiedmann verkar ha originalmattor för halva priset. Länk |
|
|
Zed82; Nej, velourmattorna kostar där också 1468:-, det är de vanliga tygmattorna som kostar mindre. Alltså samma pris som hos BMW. The Stig; Hehe. Hittar dock inga Velourmattor (tyskan från 9:an sitter fan inte kvar) :) men är det säkerligen dm som kostar €30 eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.