|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en 325 cab som är redigt snygg. Är dom mycket dyrare att försäkra ? Kan väl inte vara dyrare än min M5:a ? Den är tysk import och ny lackad... De flesta E30 cabbarna är redigt dyra tycker jag.. Har ialla fall lagt ett bud :) Länk Ingen som vill ha en fin m5:a? /Jimmy vvv.aspwebb.com | |
|
Den kan inte vara dyrare än M5:an, jag betalade 440 kr i månaden på halv försäkring. Jag bor i centrala Gävle. M3:an jag har nu är dyrare i försäkring. |
|
|
gå in på: www.lanforsakringar.se www.if.se www.folksam.se dom har såna gör det själv på internet... |
|
| Det beror ju på hur gammal du är och var du bor som avgör priset på försäkringen. Men jag betalar 5000:-/helår helförsäkring på min 325:a cab -87. (Som för övrigt är till salu) | |
|
Jag kör på Zurich små företags försäkring.. ca 2000 per år. Men prisättningen på en sån bil? /Jimmy vvv.aspwebb.com |
|
| Om du ska ha en i bra skick med inte allt för många mil på mätaren så får du nog räkna med 75.000:- och uppåt. Men som sagt, det beror ju helt på vad du vill ha för skick på bilen. Årsmodellen spelar nog inte så stor roll då de "bara" tillverkades i fem år (87-92, rätta mig om jag har fel). Titta istället på skicket på bilen. | |
johnsson |
vill bara rätta dig jensa bilen tillverkades ifrån 86 till 92 |
|
jag ska rätta er båda 86-93.. jag har haft en 325im -93 E30 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.