AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
4.213

Vad tycker ni om min annons? Pris m.m?

Sida 2 av 3
Manuell 750 finns inte tillverkad nej. Intressant att höra hur det är med responsen och vad som erbjuds.

Inredningsbilden tycker jag är lite avtändande...flaska, papper, och är det ljusa skinnet på förarnackstödet så flottigt som det verkar på bilden?
Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Responsen är ganska så bra faktiskt.
Men ändå lite trögt tycker jag... För det priset så borde den vara såld tycker jag. Finns ju dessutom lite prutmån på det priset... Som folk borde förstå.

Om nackstödet är flottigt... Nä inte direkt. Bilden ljuger nog lite.

Men man får väl se. Får väl behålla pärlan istället då.

da
1.996
danielb
I4 M50 -24
haha, gött att dissa en 45' bil pgr av en vattenflaska, lite papper och solblänk i ett nackstöd.
Jag tycker att annonsen ser bra ut och priset är rätt satt enligt mig. Bilen ser ok ut för sin ålder tycker jag.

Det som talar till bilens nackdel är dock de oändliga diskussionerna på detta forum...
Roligt att höra att det finns efterfrågan på bilen! Ska bli intressant att följa om det kommer till avslut eller inte.

Cr
1.095
Craile
Ja det e ju frågan om det blir avslut...
Är ju alltid så när det kommer till att sälja bil att det är många som bara pratar men sällan köper eller ens kommer och tittar.

Men det återstår ju och se. Kommer det något vettigt bud med eller utan fälgarna så e den ju såld.

men men...
Cr
1.095
Craile
Tror inte diskussionerna är till någon nackdel då köparen troligtvis inte finns här på autopower. Tror för den delen inte att det är något negativt i alla fall.
QL att följa är det iallafall!

Det är väl ingen som dissat trådskaparens BIL, det är ju annonsen vi vetenskapligt analyserar;) Prova också en annons med bild i lokaltidningen, kan locka fram den mest oväntade köpare - har själv lyckats sälja de mest omöjliga bilar på så vis, bilar som jag tröskat Blocket med i månader...
Visa användare
912
Frassemannen
BMW 523 -07
Håller med Matslund...
Blocket i all ära men alla kollar ju inte där. Det finns en hel del andra forum som folk med söker på.

Frasse
Hur går det?

Cr
1.095
Craile
Den är såld.
Grattis Craile!

Äntligen får man väl säga, efter mycket blod svett och tårar på Blocket. Jag chansar på ett slutpris under 40.000 kr.

Philip Sahlsten

BMW CS #1812A
Cr
1.095
Craile
Slut priset blev 40.000:- blankt.

Känns samtidigt lite jobbigt. Var ju en underbar bil.
Det priset ska du vara ypperligt tacksam för!

Det gick iväg en fullservad 750 -96 i GBG-trakten igår för 38.000 kr. Den jag länkade till i "Fin 750 -99 i Gbg-tråden". Annonsen låg alltså på Blocket i max 10h.

Philip Sahlsten

BMW CS #1812A
Cr
1.095
Craile
Ja han som köpte min hade ringt på den... Men den såldes direkt.

Jo 40 är jag nöjd med. Den är ju riktigt fin så det är den allt värd tycker jag.
Då får man väl gratulera till försäljningen då. :-) Jag vill minnas att simon_en bjöd runt 40k utan fälgarna för ca ett halvår sedan men kul att du är nöjd nu iallafall.
Mjo, 14 december skrev simon_en följande:

"Har fö erbjudit 35-40KSEK exkl 20tummarna vilket borde kunna bli de 50-55 som det talades om i början."
Cr
1.095
Craile
Jo jag vet. Men han hade nog aldrig köpt den iaf tror jag...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.