|
|
|
|---|---|
|
Hej Har som nämts tidigare haft problem med min soppapump Men men tänkte ta bort den nu iaf o testa med en fungerande. Problem är att jag inte får upp/loss pumpen jag skruvat loss dom fyra små söta muttrarna och testat dragit upp den lilla lång saken vad nu de är nån givare eller nått. Men iaf. Resten sitter som gjutet. Är det något speciellt knep man ska använda för lyfta ur/få loss den? jag har testa o försökte snurra på den o ryck upp den men ja som sagt den sitter som ett berg.. när jag rycker i den med all min kraft så rör den sig inte en millimeter bara tanken som rör sig :P Så ja tips o knep tack? Mvh | |
| Ingen som vet eller? | |
|
Ja du måste vrida hela den runda metallplattan för att få loss den. Hammare och en järnpinne borde klara biffen. ///BMW - Was sonst! |
|
| haha åt vilket håll? klockans varv eller mot satt? Du menar att man ska försöka vrida hela jäkla skiten alltså? för allting sitter ju ihopp o fast i metallplattan | |
|
min satt som berget oxå.. använde hammare o en skruvmejsel storlek stor. det är gummiringen som gör att den sitter som den gör. Du fick tag i en bensinpump ? |
|
|
samam håll som när du öppnar en flaska eller mutter.. du ser att själva runda plattan har som spår eller kanter där du kan fästa mejseln eller järnpinnen för att få grepp om den. |
|
| TimS nej har inte fått tag i pumpen tänkte slå dig en pling så fort jag lossat o roddat i ordning i min bil först så kan man testa snabbt så slipper jag låna skiten i veckan för dig kan jag ge dig svar samma dag :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.