|
|
|
|---|---|
|
Navin har 2-1/80 och jag försöker uppgradera till 81 Har försökt ett otal skivor och verioner, allt från v27 till v32. Problemet är att det hönder absolut ingenting när jag stoppar i upggraderingsskivan. Navin fungerar utmärkt med kartskiva i så läsaren är det inget fel på. Vrider tändningslåset till första läget, tar ut kartskivan och ersätter med uppgraderingsskivan, väntar väntar (på displayen händer ingenting, antingen gnäller den på att man inte har någon kartskiva i(om jag valt gps innan) eller så ser allt ut som vanligt. Efter ett par minuter spottar navin ut skivan och efter någon sekund suger den in den igen... Några tips? (anledningen till uppgradering är att gpsen ibland hänger sig, antagligen på grund av något skit på ibusen. Videomodulens mjukvara tar över och då är det graranterat slut på batteri dagen efter). | |
| Byt till en annan MK2, MK3 eller MK4, felet du har korrigeras ej av en nyare mjukvara. | |
|
Karstorp har en MK2 navi ute på bildelsbasen för så lite som 10373 spänn! :D De verkar gå för ca 50-60 euro på Ebay Nästan varenda grej verkar ju vara billigare att köpa på annat sätt än via bildelsbasen. Kondensor och ACfläkt var samma visa, köpte billigare nya grejer från Waarwest än de erbjudanden jag fick från skrotar. Hur fasen kan det komma sig? Betalar folk såna där priser? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.