|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att kika på den här: Länk Kombinationen 320+automat, hur är den egentligen? Har den lilla sexan vrid nog för automat, eller blir det olidligt? Sen är man ju lite fundersam på hur lättsåld en röd coupé är när man tröttnat på den. Vad tror ni? Vad anser ni är lämpligt slutpris på den? tacksam för all input, får se om man blir BMW-ägare igen efter en sejour i V8-träsket :) | |
|
Som man ser på bilderna så har bilen stått en del det var ett tag sen det var snö 320+aut är säkert ingen raket men det inser du ju själv till saken om det är en bra kombination det kan man bara själv tycka och tänka om Men den väger ju som sagt mycket mindre än min E61 så och där är bara 27hk mindre så det skall säkert gå bra Sen till om den går att sälja så klart och du kommer säkert att förlora pengar på den för mig veterligen så är det i princip barta bilhandlare som tjänar pengar på dem Pruta tills du skäms kommer ni överens första gången ni pratas vid så har du inte prutat tillräckligt enl. mig Sen skall bilen snart servas få det inbakat i priset så har du en bil som går ett År minst |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.