|
|
|
|---|---|
|
Länk Alltid mysko när annonsören har ett svenskt namn som kontakt men uppenbarligen inte är det | |
|
Till det priset så skall man inte tro att det är en ny bil Man får ju tok mycket bil för pengarna Men !! Ta med någon som känner till BMW (om du inte gör det själv ) och åk och titta det kostar ju förhållande lite Bilen har väldigt lite mil så var kritisk till om den är skruvad mitt bästa tips är att bla. kolla om bilen är servad en helg för jag har sett många bilar som varit servad på helger och då jobbar man inte ens på BMW i Tyskland sen är där ju massor av annat som man kan kolla men titta på andra länkar för att se vad Hoppas att du kommer fram till om du skall eller inte köpa Ha de T |
|
| bara tänkte eftersom jag sålde den själv för mindre än en vecka sen... | |
|
Du är ju riktigt rolig Hoppas att du fick vad du ville Fortsätt sen att vara rolig för ett skratt förlänger alltid livet Ha de T |
|
| Vad hade den gått när du sålde? | |
|
15800 ca körde inte så mycket sista 3 åren pga firmabil. så det stämmer säkert men en del annat kanske jag skulle kolla 2 gånger.... ser tex ut som xenon lyktorna saknas |
|
| nu är bilen tydligen såld och den nya"lurade" ägarinnan ringde mig för ett tag sen...summan av detta är!? KOLLA VAD DU KÖPER och vem du köper av | |
|
fbkpower, På vilket sätt blev nya ägaren lurad? Milen stämde ju troligen enligt dig. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| nja lurad va ju kanske att ta i, köpa bil är ju lite på eget ansvar och att kolla upp bes o skatt osv ska man ju göra. Men vissa säljare är ju oseriösare än andra | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.