|
|
|
|---|---|
|
Hej. Min display på färdatorn till min 328 har en massa pixel fel. Går ej att läsa vad som står på den. Finns det något sätt att laga den på eller byta display på den? Tack på förhand //Robban3 | |
|
Kolla på blocket under bildelar säljes och sök på färddator e36. Sett en kille som reparerar dessa i Lund för 350:-. |
|
|
Jag har en typ checkcontroll som är pixelfel på också. skulle vilja fixa min me. har sätt han på blocket för ett tag sen. men den annonsen verkar borta. någon som vet något om de ? // Feeelix |
|
|
Han har en stående annons så den finns kvar... |
|
|
Okej jag kan faktistk inte hitta den. :S du skulle inte kunna länka? // Feeelix |
|
|
Okej. Men jag hittar inte heller den annonsen.. Kan någon länka den?:) |
|
|
Länk |
|
|
Tackar. Men det verkar ju bara vara lagning av ac:n :( |
|
|
Tekniken är ju densamma och felet likaså inte sant? Maila och fråga... |
|
|
Okej det ska jag göra:) |
|
|
Jag har för mig att jag mejlat till han och han sa att det bara va för klimatorn. Men säg till vad du får för svar :) // Feeelix |
|
|
Jag maila honom igår. så jag väntar på svar:( Men jag talar om vad jag får för svar. |
|
| typist alla har samma problem känns de som Robban3 har du fått svar? | |
|
Ja det verkar vanligt. Nej tyvär inge svar ännu. Kommer så fort jag får det. |
|
|
Tyvärr har jag inte fått något svar än från han på blocket. Länk Är det någon annan som har prov mailat honom? Jag kommer nog inte få något svar heller. va ca 5 dagar sen jag skicka till honom. |
|
| Slut på alla undran, jag har ringt till honom och han lagar bara Ac inget annat | |
|
Okej. Tråkigt men då vet ja. tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.