AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.916

Få begagnade 335 touring till salu

We
210
Weismüller
Audi A6 Avant -08
Funderar på att byta bil men den jag vill ha verkar väldigt sällsynt som
begagnad?

Letar begagnad 335 touring (manuell samt bensin) men utbudet är klent, finns väldigt få på Blocket men man vill gärna kolla på ett antal innan jag bestämmer mig.

Vad tror ni? Är detta en väldigt ovanlig kombination (man/bensin) eller är
det bara så att den är för nya för att finnas som begagnad, i större
utsträckning. M a o är det bara och vänta?

Tyvärr kan jag ej tänka mig kompromissa med ev aut, diesel eller 330!

Jo
1.160
Joofa
G61 i5 eDrive40 Touring -25, M- Sport, Tanzaniteblå
Ja, modellen kom väl 2007 så den är ju fortfarande ganska ny. Dessutom säljs det ju säkert relativt få nya E91 335:or jämfört med övriga 3 serier vilket ju följdaktligen gör även begagnatutbudet begränsat. Men det är ju onekligen en mycket trevlig bil så det kan säkert vara värt att ha tålamod:-)
Buspelle
Finns inte särskilt många 335or till salu oavsett modell och dom som finns är extremt eftertraktade....
Visa användare
1.626
Hangaround
Audi V8 quattro -90
Kollade för skoj skull efter en 335xiT med manuell låda, helt klart drömbilen och bilen jag vill ha när jag är trött på 325:an. Hittade TVÅ stycken i hela europa med drivlinekombinationen. Har en känsla av att jag kommer få leta bil lääänge nästa gång :)
Finns som sagt väldigt få ute på marknaden. Ångrar mig lite att jag inte valde en E91 335i istället. Det är nåt visst med kombibilar med prestanda.
Kr
147
Kraxx
335 i Touring -07
Jo jag har ju en sån , som är trimmad . Är riktigt nöjd faktiskt
tror att manuell låda i 335 är väldigt ovanligt.. har du funderat på import??
We
210
Weismüller
Audi A6 Avant -08
Ja det är ju ett alternativ, även om utbudet även i ex tyskland, är dåligt.

Får se det positivt - Halva nöjet är ju att leta efter rätt exemplar!

Ös
138
Östra Aros
[Ingen BMW just nu]
Tror aldrig att jag sett en 335 Touring i trafiken. De flesta verkar ha valt coupén.
Visa användare
2.407
amullo
-18 F31 320da x-drive Msport
-10 Ducati Multistrada 1200s
Håller med..
Jag har sett EN 335 Touring.. Däremot vimlar det av Coupe´r

Skulle själv gärna vilja se en 335d Touring på parkeringsplatsen hemm, men icke..

//amullo
"No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight"
I stan skulle jag vilja säga att titt som tätt ser man E91 335 hur det ser ut i landet vet jag inte men kanske inte lika vanliga
Sa
136
Sanoj_lidatorp
120i -08, M-pkt
Och i stan menar du....Jönköping?

// Jonas
Sanoj_lidatorp:

Stan=Stockholm du vet den kungliga huvudstaden
Världens största småstad :)

Fanns en tidig 07 ute på blocket för några veckor sen, men försvann fruktansvärt fort (även om den hade lite lustig utrustning)
Ar
262
Arese
F11 535iM
Volvo XC60 D5 R-Design
Porsche 997 GT3 CS
Hej

Jag har precis beställt en manuell E91 335i. Känns som en mycket intressant kombo, dessutom fick jag 100 k rabatt mot listpris. Kanske läge att kolla på en ny istället?

Mvh
Arese
Jag har letat 335 T länge, kommer ibland ut till försäljning men då går det ganska snabbt så har någon bilhandlare varit framme. Har missat 2 st på kort tid där bilhandlare hunnit först.

München
16.561
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Här har du en i alla fall: Länk!

Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
...som saknar Xenonljus nu när jag tittar efter. Hur tänkte man när man beställde den bilen?

Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
@andreas_lofgren Varför skippar man Xenon på en så fin bil?
Håller med er till 100%, lägga uppskattningsvis 600´ + och sen inte välja till xenon. Förstår inte varför.
Det finns något objekt som jag skulle kunna tänka mig till salu men då ska man ju ta sig tid att åka 30-40...100 mil.
Känner inte att jag prioriterar det för tillfället, så det får väl bli en ny :-)

München
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.