|
|
|
|---|---|
|
Såg i en tysk styling blaska en M3:a som hade 3 "fönster hissknapar" på vänstra sidan och 2 på den andra . Det var en kupé E36 ! vad är dom 3 extra till för ? såg väldigt original ut ! MVH TONY (lite knapptokig är man nog) | |
| Att han har fyra kan man ju misstänka är för framrutorna (såklart) samt två för de bakre rutorna, eftersom de går att vinkla ut. Den femte kanske var bagagelucke öppningsknapp!?. Fyra är jag med på men den femte är skum... | |
| Är det inte så att den femte knappen stänger alla rutorna samtidigt....? Har för mig att en polare hade så i en 328... | |
|
Okej så att det finns motordrivna sidobakrutor i kupén ?! någon som har det ? alldrig sett själv . En ide jag hade om den 5:e knappen var att den var till gardinen bak ? MVH TONY M3 |
|
|
Åfan jag trodde att det var en låsning av fönsterrutorna bak, typ barnsäkert... dret borde väl ändå finnas någon här som har den femte knappen, eller? Mvh Johan |
|
|
så är det i alla fall på min/mina bilar att en tredje eller femte knapp har varit till att låsa hissarna så att de inte går att ta ned, eller upp! Ska det vara på det viset?! |
|
|
stensth: Som jag trodde fast ändå inte... är det inte bara låsning för fönstren bak? Jag hade bara elhissar fram och låsningen till de fönstren satt till höger om ratten... Mvh Johan |
|
|
Ahnmarker: jag vet inte hur det är på E36! har inte ägt någon sådan... vet bara att det har varit så på mina bilar där jag har haft elhissar att den tredje/femte knappen var till låsning av fönstren. Ska det vara på det viset?! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.