|
|
|
|---|---|
|
Jaha, så då läcker min styrväxel som ett såll. Vänster packbox har gått verkar det som. Frågan är, vad blir det bästa resultatet av? Att renovera med en packningssats och sätta tillbaka befintlig eller köpa en "ny" från skroten (1000-2500kr) BMW skulle ha 8800kr för en ny :( Är det ngn som har erfarenhet av renovera? Blir det bra/hållbart? Jag menar om jag köper en från skroten så kan ju den lika gärna gå sönder om ngn dag. | |
|
Jag drabbades precis av samma sak. Jag skaffade en ny på skroten och bytte, det höll i två år men nu är jag inne på att renovera. Är det någon därute som vet något om hur man bör resonera? |
|
|
hehe, gammal tråd. Jag gjorde så att jag renoverade min gamla. Höll ihop i några minuter, sen flög en packbox med en smäll. Förmodligen hade jag satt ngt fel :) Fanns ju inte direkt några instruktioner med i förpackningen. Det hela slutade med att jag köpte en ny på meca för dryga 6kkr. Finns för dryga 5kkr hos Schmiedmann, men jag orkade inte vänta iom att det var mitt i sommaren.. Nu skall väl den hålla ihop till bilen gett upp hoppas jag... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.