|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
| Lasse,en lång är 14 cm längre inte 30 cm. | |
|
Jag har hört 13 cm i alla år. Men subtraherar man 512 och 498 får man onekligen svaret 14 cm :-) Philip Sahlsten BMW CS #1812A |
|
alain |
13 eller 14 cm stämmer men absolut inte 30 om det inte är den super limousine med extra balk mellan fram och bak dörren. Nmh ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Appropå 7-serie iL, Kolla denna läckra 750 iL L7 Highline Trennscheibe: Länk En teori är att köpa den, köra folk till bröllop, fester, events för att på så sätt få in pengarna. € 44.900 är trots allt en summa. Vad tror ni? :-) BMW CS #1812 |
|
|
"kortisar" är 4984 mm Lang är 5124 mm Diff: 140 mm Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
Hur lång är L7 då? BMW CS #1812 |
|
|
Nej! Var har du gjort av Alpinafälgarna!? De är snyggast i världen! (fast jag är svag för "Tiefbett"-fälgar) :] |
|
| Galant turbo: Snygga och som du säger själv: smakfulla fälgar! | |
|
Är det fler i tråden än Lasse-SL500 som har/haft 20" Alpinafälgar? BMW CS #1812 |
|
|
Länk Min gamla 735:a med 19" E65-fälgar. |
|
|
Stilig vagn Weiss, Vad är det för stolar som sitter i? Jag trodde först det var kontur, men så var icke fallet. BMW CS #1812 |
|
| Stolarna är väl inte från den bilen? Den ser vit ut och har en list det står M5 på. Jag gissar på en M6:a! ;) | |
|
Häftigt i så fall, Jag tycker dock det ser väldigt M5 E34-likt ut, med tanke på att en sån bil också är med i galleriet. Fast såna nackstöd har jag aldrig sett. Den som lever får se. BMW CS #1812 |
|
|
Nu känner jag mig skamsen. Jag förstorade aldrig bilden och förutsatte att det var en interiörbild på E38. Som det kan bli i gränslösa Internettider. Tack Lasse ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Ni har redan listan ut att det är blandade bilbilder i det galleriet. Tack för komplimangen, förresten. Jag går nog tillbaka till E38 snart. Finns nog inget bättre än en facelift 750iA! |
|
| Länk | |
| Min --> www.garaget.org/_Booster_ | |
|
_Booster_, Jag gillar stuket på din E38. 4 st runda kromade utblås och AC Schnitzer-fälgar. Det är väl den svensksålda som låg på Blocket i vintras för runt 90.000 kr? Du har hunnit greja en del på den tiden i så fall ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Jo, det stämmer! =) La ut den då för o känna lite på läget....men bestämde mig för att behålla den iaf =) |
|
| Btw...tack Philip! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.