|
|
|
|---|---|
|
Undrar vad man kan få för de olika delarna från en bmw M5 95. Motor - komplett 12900mil. Växellåda, en 6 växlad och en 5 växlad Komplett inredning i fräscht skick Parelleker fälgar Bromsar ACC Mätarhus chassi etc diffbroms etc. Det är en komplett bil men inreggad utanför EU vilket gör det väldigt jobbigt och dyrt att registrera in den i Sverige därför funderar jag på att slakta ner den. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. | |
Gemini__ |
Fanns mycket godsaker här ser jag. Pris på motor? Synd att sälja i delar om den är i ett gott skick. Men är den risig för övrig så förstår jag. Mvh: Thomas |
|
Motor - komplett 12900mil. 20-30000:- Växellåda, en 6 växlad och en 5 växlad 6-växlad 5-10000:- Komplett inredning i fräscht skick 4-10000:- Parelleker fälgar 8-12000:- Bromsar 3-6000:- ACC 0-1500:- Mätarhus 600-1200:- chassi etc Fungerande EDC ger kanske 5-10000:- för allt diffbroms etc. 3-5000:- Det här är bara min egen åsikt, och beror ju såklart på skick men tror det är ganska nära sanningen. Är kanske intresserad av bromsarna om du vill sälja, men då måste jag ändra värderingen :P Mvh Markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.