|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Hur har de fått ner denna motor trångt.(Den du MARIA) | |
| Brutal! Men dyr...en ESS-tunad Z4M är lika snabb, till halva priset. | |
|
Har vart uppe förut, men skoj att de uppdaterat annonsen med lite nya bilder. Vid det här laget har den vart till salu rätt länge. Undrar vad det sitter för låda i den, E60 M5 är väl ingen tokig gissning men får den verkligen plats? Snabb som en ESS-modifierad, men ljudet...ljudet! Tar man på sig spenderarbyxorna kan Dinan säkert bjuda på lite extra kräm. Men det faktum att bara bilen kostar mer än dubbelt så mycket som en fin Z4M Roadster + ESS-snigel svider en hel del. Nypriset med V10-konvertering var inte lite avskräckande. |
|
| Den ser också ut att ha originalbromsarna på, vilket känns måttligt seriöst när bilen i övrigt har så mycket kraft... | |
| grym bil... vill ha :D . tänk er den med g-power trimmning.. hamnar väl runt 700hk då :D | |
|
Tomas, det undrar jag oxå. Jag har sett denna innan, den har varit till salu länge .. men himla kul att se lite nya bilder. Den måste vara ruskigt snabb ..=) Jag undrade oxå lite över bromsarna, lite konstigt att att originalen sitter på. Hur som helst, så är det en brutal bil... |
|
| undrar o-100? | |
| Gissar på 4,1 sek ? | |
| skulle vilja se en liten lättning för att den skulle vara perfekt.. kolfiber huv,andra stolar, bbs lemans fälgar och så vidare :D | |
| Där får du kämpigt Maria? | |
| Jag vet, jag är en dålig förlorare :) ..vad skulle det kunna gå på i runda tal att ESS-modifiera? .. och hur går det isf med besiktning? | |
| z4-maria: Länk runt 100 000kr allt som allt | |
|
Tack Jerry för länken. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.