|
|
|
|---|---|
|
Länk Mums! | |
|
Ja, den byggs av Mattias Vöx. Han jobbar ju på Koenigsegg så han har väl lite kontakter. 535i -89 (såld) 740iA -93 (såld) 535i -88 (såld) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hm läcker, En P 1800 2,0E-70 senapsgul m svart skinn AKA nånting har faktiskt passerat revy , kul bil, men trång att skruva med. Dessutom var origianlfälgarna hälften plåt o aluminium som var ihopnitade, vilket gjorde att innerslangar var ett krav. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
En fantastiskt vacker karosslinje, snyggt med Aston/Ferrari inspirerad front. Ser betydligt mer harmonisk ut än originalets botox. =) The way we see the problem is the problem. (?)www.helrätt.se |
|
| vill också ha en sådan:P | |
|
Otroligt linjeskön bil, enda Volvon som jag verkligen önskar att jag hade i garaget |
|
Conan999 |
Grymt läcker bil, både framifrån och bakifrån Conan999 |
|
Missade en P1800 när jag var yngre, priset på den var 45.000 men jag gissar att det nog lätt hade varit det dubbla vid det här laget. Riktigt lyckad karossform och jag skulle gärna äga en sådan. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Gillade mixen med Ferrari 60-tals looken på fronten. Ser fram imot att se det färdiga resultatet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.