|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Nu är det dags för Brostugeträffarna igen. Måndag 11/5 från kl. 18.00 smäller det...passa på att komma i tid,lär bli fullt på Brostugans numera asfalterade gårdsplan/parkering! =) Mvh Patrik |
|
Jag dyker upp ! /Janne Janne E61 535D 2008 Sportautomat. |
|
| Å fan, har dom asfalterat? Inte en dag för tidigt! Kommer. | |
| Jag kommer om jobbet tillåter. | |
|
Asfalterad plan :-D Härligt Ser ju ut som det kan bli hyffsat väder så jag lär dyka upp. Måste bara se till att åka i tid, det är skapliga köer över Västerbron och framåt den tiden. Tyvärr bor man ju i söderort.... Puts på söndag mao.... Niklas Fransosen |
|
|
Jag kommer på måndag om jag får tag i bromsklossar i helgen :/ En kloss fram har gått AV!! aldrig hört talas om det förut..... |
|
|
Fransosen: Går det inte snabbare att ta färjan över via Ekerö? |
|
|
Tjena Starre, Du, det har jag faktiskt inte tänkt på... Bor i Trångsund så det är lite tokigt det med men det är kanske bättre men ffa en trevligare tur :-) Kanske kan avvika tidigt från jobbet på måndag och testa Ekeröfärjan. Niklas Fransosen |
|
| Klossarna bytta nu, så nu är det putsa som gäller till premiären på måndag :) | |
|
Tozzy, Kul att det löste sig med bromsarna :-) Dssutom har du tur du som kan ha bilen inomhus när du fått till putsen. Har fixat ett par timmar idag men min står ute och det tar inte alltför lång tid innan den är GUL av allt pollen. Iofs verkar det bara vara jag som ser det..... Hoppas nu bara vi har lite tur med vädret oxå, är ju trevligare att tjöta och sparka däck då. Niklas Fransosen |
|
BMW 528 |
Det hade varit riktigt kul att komma till premiärträffen...me men det får bli senare...jobbet tillåter inte. Mvh /// Leif / e28klassiker.se |
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tack för ikväll! Var kul att äntligen träffa alla igen. Var både många bekanta ansikten och nya. Vädret var svalt,men vi hade i vilketfall uppehåll hela kvällen. =) Syns på Mantorp!!! Mvh Patrik |
|
Instämmer! Såg en del kameror så bilder vore trevligt! Tyvärr kan jag inte åka till Mantorp på lördag men det lät verkligen lockande. |
|
|
Kul att så många dök upp :) Mina bilder: Länk Mantorp nästa :D |
|
|
Som alltid fina bilder Tozzy ! Tack ! /Janne Janne E61 535D 2008 Sportautomat. |
|
|
Trevligt! Kul med så måna bilar. För egen del en hel del gamla bekanta som man tyvärr inte hann prata med så mycket. En del nya ansikten med. Och så alla fina bilar så klart!! :-D Som Tozzy plåtar med toppresultat så klart. Tack för det med! /Niklas Fransosen |
|
| Tack för en trevligt träff med andra BMW bilar nu ser jag fram emot Mantorp och framför allt resan ner :=) | |
| Riktigt trevligt träff både gamla o nya bekantskaper, ser fram emot nästa. Som det ser ut nu så hinner jag ju inte ner till Mantorp :-( | |
|
Sleeperix: Skitsnack det handla om prioriteringar :=)))) |
|
k1mzo! Jasså du känner "Grannen",Abbe och M.Ekman!? Mvh Patrik |
|
Starre: Är man gudfar så är man:-) men hade jag fått välja så vet du vad jag valt!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.