AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
900

TIPS ÖNSKAS PÅ SERVICESTÄLLE I GBG-OMRÅDET

SERIÖST OCH BILLIGT SERVICESTÄLLE I GBG-OMRÅDET EFTERLYSES?
bratten
Göteborgs bilservice Järnringen i Partille,är ej auktoriserad men väldigt duktig och servar bara BMW tror han har visst sammarbete med Inges bil (BMW återförsäljare i Alingsås.
Ki
8
King
325i -01
Kolla in denna sida Länk de är mycket seriösa och kan helt klart rekommenderas.

Be
109
Beemer
520i E39
Bavaria i Västra Frölunda. Mångårig erfarenhet av just BMW, dessutom mycket konkurrenskraftiga priser. Tel: 031-473500.

/Beemer
Vill varna för Bayerische bilservice på von Holtens gatan. Både dåliga och dyra trots att de inte är auktoriserade.

Bavaria i Fiskebäck kan jag verkligen rekommendera. Skruvar normalt på endast orginaldelar (eller bra ytbytesorginal och en arbetskostnad som är mycket human. Han begriper att man helst vill ha det bästa till sin bil utan att ruinera sig. Mycket BMW-kunnig och seriös. Serviceminded till tusen. Hjälpte t ex mig tidigt en lördagsmorgon när vänster frambroms nypit och bilen var fullpackad för Sälensemester... Klart på mindre än 1 timme från det att jag ringde och väckte honom... Och då hade han dessutom isär höger ok också och smorde upp kolven uti-fall-att den också var på väg att nypa. Vilken dyrverkstad fixar sådan service ens på en vardag? BÄST I GBG-OMRÅDET!

Stefan
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
StefanP: Vad har dom för priser på insp servicarna ungefär? Snart dags för insp 2 har gjort service i jpg innan men tror inte jag hinner denna gången.
Ca
334
Carnal
325DAT -08
118D M -10
Vet inte om han löser inpektioner, det är en gubbe som står och skruvar i sitt garage hemma vid huset. Men ring honom och kolla.
bratten
King:håller med dig att Wölkes är seriösa och framförallt kunniga,ochså märkesverkstad.
När man går in till kundtjänsten går man alltid igenom verkstaden som alltid är skinande ren(klinkergolv)typ operationssal! så de skäms ju inte för att visa upp sig.Men kanske inte så billiga.
VAD UNGEFÄR SKALL EN INSP I RESP INSP II KOSTA.
wÖLKES TAR RUNT 4200 RESP 5200 FÖR EN 320I COUPE.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Okej tack Nisse.
E DET NÅGON SOM HAR ERFARENHET AV ANDRENS I KUNGSBACKA? FÖR 10 ÅR SEDAN VAR HAN OUTSTANDING NÄR JAG HADE EN 728I, HJÄLPTE SNABBT OCH BILLIGT.
Eddy
Bavaria i Fiskebäck fixar visst inspektioner,han är billigast i gbg.2800:- tog han för inspII och då bytte han klossar bak och en spindelled på min 525i-91,detta var i för sig 1999,förra året bytte han fläktkoppling på min 318i-97 1000:- mont och klart.Kan rekommenderas varmt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.