|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker ni att följande bil är värd? Står i valet och kvalet om jag ska köpa denna 320 Cab 2006 eller ej. Infon om bilen är som följer BMW 320i Cab 2006, uttagen Juni 2006 och rullade ut från fabrik Maj 2006 5858 Mil med fullstämplad s-bok Mystikblå Metallic Manuell växellåda Sportstolar med läderinredning, eldrivna med minne Multifunktionsratt BMW Original Alarm Hardtop förberedd Vindavvisare Svart sufflett Automatisk avbländbar innerbackspegel Genomlastningslucka/Skidsäck Mittarmsstöd PDC Regnsensor Xenonljus ACC CD Spelare med Business enhet DSC "Run Flat Indicator" Sportratt med läderklädsel Dimljus Cop Control (Vad nu detta är) Tacksam för svar. | |
|
Tjena! -helt offtopic- Så skönt att du äntligen hittat ner till oss andra i träsket :) Lycka till med köpet Daniel! |
|
|
Det är ingen navigation i bilen och det skulle ju dragit upp opriset och från din information så verkar det inte vara M-sport paket heller men det är en av de sista e46 bilarna så 150-160 låter rimligt? Kanske mer tillochmed Kopierar en text på engelska med förklaringen av Cop "COP stands for "Coil on Plug" Its the type of ignition system BMW uses where the coil actually sits ontop of each spark plug, instead of in a central firing box. so COP control is the control unit for COP" |
|
|
Fick nyligen min 320 Ci cab -06,a värderad då jag köpte loss den från företaget. 4000 mil och M-sport II pkt. bra skick, halvslitna däck, gråmetallic. 195 000 tycker proffsen den var värd, har ännu inte sett någon så billigt med tanke på mil och utrustning. 160-200 verkar rimligt helt beroende på skick, utrustning, årsmodell och mil såklart, det finns inte så många 06,or att välja på. Jag gav 295 000 i januari 2007, bilen var då 9 månader gammal och hade 1000 mil på mätaren, nypris list 450 000. \Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.