|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har köpt en bakrutevinge som ska lackas osv.. Men jag undrar hur man ska limma, sätta fast den. kan nämna att jag ofta är uppe i över 200 vill att den ska sitta kvar :) Bilen är en 540 e34-93. tack på förhand Beemoholist javisst! | |
|
Hej! Använde Casco Marin o Teknik. Har en Hamann bakrutevinge (tung). Sitter kvar trots farter drygt 200. Kanske tur? |
|
|
Hej! Tur är det ju att den sitter kvar :) Men då verkar Casco Marin o Teknik göra sitt jobb, eftersom den sitter kvar. Ska prova med den.. Tack för tipset! Beemoholist javisst! |
|
|
Har ryckt i vingen litet grand då och då. Bilen gungar och vingen sitter. |
|
| När jag limmat vingen använde jag spännband för att få den att sitta riktigt hårt mot underlaget (drog dom genom kuppén). Lät det hela sitta i 2 dygn. | |
|
ok...tack för tipset. He he, då sitter den och tål ett mindre krig :) Borde stå på flaskan hur lång torktid det är... Ska börja slipa, lacka den i veckan. Provade att spraya rakt på med originalfärg, men det vart stenfult. Så jag har kollat hur man ska göra och en kompis osm kan lackering ska säga hur jag ska göra, är en del jobb :) Är snyygt som tusan med bakrutevinge Beemoholist javisst! |
|
| Du lackade väl vingen innan Du monterade den? | |
|
Jo, det v ar förra sommaren..men det vart superdåligt. Ska slipa och lacka om den innan jag sätter på den :) Beemoholist javisst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.