|
|
|
|---|---|
|
Hej jeg har lige köbt min förste BMW. En skön 545 fra 04. En vidundelig bil. Men der er dog en sak jeg inte er helt nöjd med. Der er stereoen. Tycker at den er lidt tam for så velutråstet bil. Nogen som vet om det går at upgradere dette eller kanske bytte ut högtallere og dermed få bedre ljud? Som ni kan se er jeg Dansk men håber alligevel i vil svare mig. | |
|
Jeg kan sagtens, er selv dansker og bor i DK. Hvilket anlæg har du? Standard, HIFI eller Prologic 7? |
|
| Har du icke LOGIC 7 ? | |
|
Tror vidst nok det er busness der sidder i. Jeg syns at basen forvränger når jeg skruer op for volumen. |
|
| -WAN- Nej tyvär :-( | |
|
Det er der ikke noget der hedder. Tre systemer (link: Länk 1. 6 speaker system, not impressive. 2. HiFi sound system (10 speakers) 3. Logic 7, 13 speakers + DSP Her kan du læse om at opgradere fra HIFI (som jeg tror du har) til Logic 7: Länk |
|
| - SIM - Tak for det. Har lige fået bilen så vil lige tjekke op på hvad anlæg der sidder i. Vender lige tilbage imorgen. | |
|
- SIM - Fandt ud at det var HIFI jeg har. Men ud fra det länk du sendte kan jeg se at det vidst ikke er så let at upgradere til Prol7. Har du nogle andre foreslag til vejen til bedre ljud? |
|
|
Hej DC76 och välkommen till auto forum inte för att jag har med det att göra men vad kostar en BMW 545 med lite rustning i Danmark ? Var och hälsade på mina kusiner i DK och de frågade om jag var knarkhandlare eller bankrånare med den bilen Därför frågar jag Ha de T |
|
|
Hej Thom525 Hehe jamen jeg er bosat i Malmö. Annars hade jeg nok inte kört 545. Tror den koster den koster 500K i DK. |
|
| Kunde tänka mig det har hört och sett lite på Danska priser och det är inte munter läsning för en BMW ägare | |
|
DKK 500.000 får du ingen beg 545i för.. En ny ligger på DKK 1.200.000 + utr! :( skitland |
|
| Hehe ja det er skönt at bo i sverige. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.