|
|
|
|---|---|
|
Hej, önskar hjälp med att hittar fjädrar för att sänka bilen 20 mm fram (nöjd med hur den ser ut bak). Har sökt på forumet och kollat runt på flertalet internet-butiker, samt ringt BMW och frågat utan framgång. Finns det inte att få tag i bara 2 fjädrar för framvagnen, sedan förstår jag inte heller riktigt vilken sänkning jag ska satsa på då jag har m-chassi 1, om jag vill få ner den ytterligare 20 mm i framvagnen - vad ska det då vara för totalsänkning på fjädrarna? Hjälp hjälp hjälp, vill inte åka runt hela sommaren och se ut som jag packat bagaget fullt av lik. mvh /Christoffer | |
| Suck, det är en BMW 325 E46 jag pratar om också. | |
|
M-chassit sänker ca 15 mm, du behöver alltså en sänkning på ca: 35 mm, om du vill sänka 20 mm till.Min 323Ci är sänkt 35 fram och 15 bakLänk BMW CS #5206 |
|
|
Har för mig att GE motorsport har den sänkningen. Du kan köpa bara framfjädrar. Det rekomenderas att även byta stötdämpare, men jag har inte gjort det. BMW CS #5206 |
|
| Ja och din har alldeles perfekt sänkning, sådär vill jag ha det! Tack för infon. | |
|
Jag håller med dig, min 323 cab har M-chassi och det ser ut så härLänk Helt klart högre fram än bak. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.