|
|
|
|---|---|
|
Jag har letat med ljus och lykta efter Alpinas färgkod (B6:ans silver) men utan resultat! Någon måste ha renoverat sånna här fälgar tidigare och stött på samma problem! Vilken Alpina-silver som helst, bara det är en Alpina kulör. Någon? | |
|
Jag lämnade in mina 18" Softline för 30 min sen, borde kunna ringa och fråga om färgkod imorgon eller onsdag. Men det finns väl maskiner som läser av färgkoder idag? Annars är Ando (A.G. på AP) en bra källa kring allt som rör Alpina. Skriv samma fråga på alpinacs.se, Alpina Club Schweden, kanske någon som sitter med info! Jag återkommer om jag lyckas luska fram färgkoden! München |
|
|
Det vore guld värt för mig om du kunde ringa och höra dom om färgkoden, firman jag har mina fälgar hos har ingen scanner eller några färgprover överhuvudtaget! Som sagt, guld värt för mig! (Förmodligen är den exakta Alpina färgkoden hemlig) Vad är det för fälgar du lämnat in, känner inte igen "softline". Är färgen något åt detta hållet?! Länk Länk |
|
|
BMW:s "titansilver" är ganska lik Alpinans silver tydligen.. Har du hört med firman.. ? |
|
| Hur gick det med färgkoden?! Min lackerare behöver koden så sanbbt det går.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.