|
|
|
|---|---|
|
Hej, Eftersom att behovet efter bil börjar bli ganska stort, så tänkte jag faktiskt åka och kolla på denna pärla. Länk Har sedan tidigare varit i kontakt med denna man, det har varit folk och kollat på bilen, och har inte köpt den, och jag har ångrat mig i sista sekund, och så ringde han tillbaka samma kväll och sa att jag får ta den för 83k, och det fanns prutmån på det. Jag blir mer och mer fundersam, men även mer och mer sugen då det är i princip omöjligt att hitta en riktigt hygglig bmw 325,328,330 för dessa pengar (jag är ganska petig, skall vara antingen blå, röd eller svart, taklucka etc). Det enda negativa med denna bil, är att den har grått tak (kan leva med) och enligt han var det sportstolar utan skinn, som jag inte tror på så jätte mycket, men stolar går att köpa på bildelsbasen för en fin slant. Är det någon som varit och kollat på denna pärla? några erfarenheter etc? Tror ni att den är skruvad? Alla svar är jag ytterst tacksamma för ! Tack på förhand kamrater ! mvh | |
|
8000 mil på en importerad -00 ska man alltid vara tveksam till. Dessutom lär xenonljuset vara olagligt eftersom bilen saknar strålkastarspolning. Jag blir inte imponerad av varken bilen eller prisnivån direkt. ______________________________ //Lövet |
|
|
Hmmm, det där med xenonljuset låter faktiskt ganska skummt, han sa på tele att den gick igenom besiktningen u.a Det verkar vara något skummt med bilen. Man kanske helt enkelt skall ta och leta red apå någon annan fin 328i eller ci, man skulle nog också leta mer efter en svensksåld bil. mvh |
|
|
Här har vi också en som ser ganska lockande ut. Dock funnits ute sedan en tag tillbaka (den har varit ute några ggr.). Import, men den bord enog hålla ett tag ändå ! Tycker ni om den? Ni som glidit in på tråden lite hastigt, kan även kommentera vad ni tycker om den röda ! mvh |
|
|
Hittade även denna. Kan ju kanske om man blir tvungen, ta ett lån och kanske köpa denna pärla? Länk Den verkar ju onekligen fin. Smm sagt, kommentera gärna alla tre, då det förmodligen blir någon utav dessa. mvh |
|
|
Den sista du länkade till föll mig inte alls i smaken. Gillade inte färgen, fälgarna och övrig "styling", men smaken är olika... 5 ägare sedan 2004, skall besiktigas, står inget om dokumentation och servicehistorik finns. Tror du kan hitta ett bättre exemplar för samma pengar. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
de verkar vara ritkigt svårt att hitta kap idag :/ man får la hålla ut ser de ut som |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.