|
|
|
|---|---|
|
Det är inte ofta man använder sig av ETK Realoem, men idag märkte jag att det finns nu på svenska! (scandinaviska) Länk Det underlättar lite när man söker delar. O andra sidan har man vant sig med engelska. MvH Bmw 4-ever | |
| Personligen finner jag den engelska versionen avsevärt bättre än den "svenska" översättning. Dock är den ett bra komplement för de som inte är så jätte bra på engelska ord. | |
| "Personligen finner jag den engelska versionen avsevärt bättre än den "svenska" översättning. Dock är den ett bra komplement för de som inte är så jätte bra på engelska ord" = Vart hittar du den engelska verisonen? Jag kommer automatiskt till den svenska verkar det som. | |
| Finns en rullmeny längst upp till höger, där du kan välja olika språk. Enda sättet att per automatik få den engelska versionen direkt är att specificera detta för webbläsaren. Det görs på olika sätt beroende på vilken webbläsare man har. Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari m fl. har olika grundinställningar och i vissa visas automatiskt den engelska versionen samtidigt som andra får den sk "svenska" versionen. | |
| Okey den rulllisten hade jag missat , tack! | |
|
Ja det var väl knappt svenska det där? Eller? T.ex; Länk Men ganska roligt ändå: Klädsel stötfångare fram Sexkantplaatskruv INSAENKMUTTER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.