|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag ska byta tjänstebil efter sommaren. Men man måste hålla nere på utgifterna. Så därför undrar jag om ni som har vanligt ljus, INTE Xenon, på eran E60/E61 är nöjda? För som jag har förstått om man tar Xenon ljus så tar BMW bort halogenstrålkastaren för helljus? De använder samma Xenon ljus för att göra hel/halv ljus vilket ger ett sämre ljus utbyte. | |
|
Ja du Göteborg ! Tycker iofs inte att det är värt någon extra krona att ha Xenon det är inte så mycket bättre än vanligt ljus skulle jag köpt en ny bil så skulle jag inte prioritera det, mer ljud i stället. Har haft xenon på de senaste 4 bilarna men tycker inte att det är värt pengarna fick det med i priset beg bil Det enda jag kan säga på en BMW har man inte extraljus för det är tok fult men det är min uppfattning |
|
|
Nä fy f-n. Sätta extra ljus på en BMW gör man väl inte? Det är som du säger att BMW är lite snikna med ljudet. Synd att de inte kunde ha Bang & Olufsen som Audi har. thom525, räcker de vanliga stolarna i 5-serien? |
|
|
Jag har läst mycket om hur folk spyr på de vanliga stolarna men kostar det så smakar det Köper oftast( full utrustade beg) bilar för en billigare peng men det har med ekonomin att göra Personligen så de flesta normal fall av bil åkning förutom de som är säljare eller de som åker extremt mycket i behov av superstolar med massage och dyl visst är det skönt men men Tycker iallafall jag att vanliga stolar funkar fint det är en BMW stol och inte en Renault (Laban) 4 TL från -69 för i den var där bara tältstolar Hoppas att du köper en bil efter ditt företags och din börs förmåga |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.