|
|
|
|---|---|
| blir cabben lite skrynklig eller så?? bilen står ju i garage o jag kör bara nercabbat,,jag har ju en annan bil åxå om inte solen skiner!!!! | |
| Det som eventuellt skulle kunna hända är att cabben drar ihop sig lite så att den blir svår att fälla upp när du ska göra det. Det gjorde den på bilen jag hade för några år sedan. Men den cabben var ganska sliten och skulle ha behövt bytas, är cabben fräsch är det nog inga problem. | |
|
Har en HT på min som sitter på under vintern, då bilen iofs är avställd, och då ligger cabben nerfälld hela tiden. Nu i vinter blev det ca 5 månader och det var inga som helst bekymmer att veckla upp den. Är den bara fräsch och fin i övrigt mår den nog inte dåligt av att ligga nere i lådan. Självklart blir den skrynklig men det slätar ut sig när den varit uppe ett tag. Niklas Fransosen |
|
|
Jag har också HT och hade den på under vinterförvaring i garage. Det ända är väll att rutan ligger vikt länge. Då kan den spricka lite. Är väll antagligen för att rutan är gammal. Men caben funkar fint för mig i alla fall. Så ska nog inte vara några problem. Det är väll damm i så fall när den står i garaget. ;) Feeelix |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.