AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.275

VIDEO: Tänk på detta nästa gång ni stämplat gasen...

Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Är absolut ingen moralpolis, men aj vad hårt denna videon träffar en...
-

Länk

Bra video! En riktig tankeställare, även om det handlar mest om att vara uppmärksam i trafiken, något vi alla brister i då och då och konsekvenserna kan vara fruktansvärda. Det hemskaste jag kan tänka mig är att köra på ett barn. Ryser vid tanken bara!

Vorsprung durch freude am fahren
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Startade faktiskt en tråd med den videon när bilsäsongen skulle starta..men den är värd att nämnas igen utan tvekan!

// Daniel
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Länk

ca
23
cashflow
330i 2001
This mashine has no brain, use your own... läste det någonstans, och det är jävligt sant!! Kör bil, ha kul, känn adrenalin och allt det där, men tänk på säkerheten för andra djur och människor i första hand, även om just du är självmordsbenägen för stunden så vill inte andra dö för din lycka eller ditt mindervärdskomplex. Alla har en familj, glöm inte det...

Superbra video!!

Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Ja... Livet är brutalt... O denna video säger ju allt.

BMW - Beroende Med Wilja!
Tål att visas om och om igen, det är fortfarande för många som dör i trafiken (även om Sverige är "bra").

Det skrämmer mig hur vettig folk kan transformeras till monster där de bara ser andra trafikanter som 'hinder i vägen' och glömmer att det är människor där ute i trafiken som kan vara vem som helst, ja alla har familj och det kan ju vara din egen familj eller älskade också (som du trodda var hemma/annanstans)...

Is
468
Ismo
735iA -87
Ah, liten kuk propaganda :D

Kör med stil.
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Det är ett ihopklipp av många olika reklamkampanjer, men visst i denna versionen hade de varit något!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.