AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

6- och 8-Serien
1.202

Nån som känner till denna 850?

Länk

Har sett den förut på blocket,verkar fin och påkostad så varför blir den inte såld? Nån som tittat på den?

// Jim Profit
Hmm undra om det är samma ägare som till en Sv-såld M5 E39-03 i Carbonschwarz med BBS Le Mansfälgar köpt ny?? Han hade/har även en E31 850, denna stämmer på beskrivningen, jag såg aldrig E31:an, då 2004-2005 vilade den sig, men är det den så är den väl värd att kika på, E39 M5 var otroligt fin, killen levde/lever för sina bilar.

Stephan
Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Vet ju ingenting om vare sig bil eller ägare, men det jag kan säga att han började på 150000kr om jag inte minns helt åt pipan nu..

Svårsåld av någon anledning(mest troligt lite för högt pris från början)...NU verkar ju i alla fall priset vara högst attraktivt OM nu bilen är så bra som den verkar..

Mvh Janne.
Fo
158
Fonzi
BMW 850iA 92
Hej

Jag tror att den bilen har varit till salu sedan förra året och stämmer men det prisetsom Janne skriver är inte helt hundra men den ser ut att stämma med färg fälgar tror att den bilen har varit med om en stöldförsök eller något liknande pratade meden ägare till en likadan
förra året när jag letade efter en 850.

Fonzi

Grymt snygg är den, de fälgarna är inte att leka med.. är allt lite sugen på den.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.