|
|
|
|---|---|
curry |
Har hittat en annons på en 325 från 95 för 89.900. Tänkte byta in min 518 -96 som jag tycker är lite för trött i gasen. Nu saknar jag bara lite övertygelse att 325 är bättre och så vidare ifall den nu är det. Berätta gärna om ifall den är bra i gasen, service, egna erfarenheter med mera. Curry... |
gagge |
de där me gasen ska inte vara något problem alls. du komer känna skillnad. själv har jag en 325 dock från 92 så jag antar att din bör va i bättre skick men va noga me att kolla upp bilen innan så att du får ett bra ex. har du otur kan de bli som för mig. jag fick bilen o den gick skitbr ai början men sen visa de sig att de va en massa slitdelar m.m. som skulle bytas. jag bytte ut allting o nu går den som en klocka men kalaset gick på 10 000 så tänk på att titta, känna o höra nogrant på bilen... |
| Gagge. Vad va det för dela som du fick byta? | |
gagge |
jag bytte bussningar bak ( de klonkade bakifr¨n) , växellåde packning (läckte från växellådan) bytte olja filter,tändstift o kylarvätska direkt vid köp för säkerhetsskull. bytte slangar o så i motorrummet då dom va rätt slitna. bytte bromsklossar o skivor... skall snart byta dämpare.. bromsklossar, skivor o dämpare är i hyfsat skick men jag vil ha min bil perfekt form.. hoppas du fick ett bra svar.. |
|
tackar.. tur att det inte va några stora reparationer då =). ../molle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.