|
|
|
|---|---|
|
Är det blocket, ebay och PB som gäller eller har ni nåt annat förslag? Skulle vilja ha tag på M3 gt fälgarna, den hel polerade eller den med polerad kant. | |
| Dessa har jag på min. Allt är till salu till rätt pris som man brukar säga! Mvh | |
|
Den helpolerade varianten saknar texten BMW Motorsport ingraverat i centrumet och satt original på E36cab, detta är ingen "äkta" GTfälg. Finns ju att köpa nytt på BMW men det kostar ju en del. Men håll koll på blocket , dyker upp uppsättningar titt som tätt! Länk /Jonas |
|
| Äkta gt fälg är inte så viktigt, är eg mest sugen på den helpolerade varianten. Högst på listan står dock BBS LeMans men de verkar ju vara omöjliga att hitta begagnade tyvärr... | |
|
Det gäller att skanna nätet varje dag. Jag fick tag i den matta varianten på blocket. De var dock inte i det skick jag ville så jag lät renovera dem, blev i alla fall billigare än att hosta upp 25K på BMW. Mvh Markuz |
|
| Någon som vet ungefär hur mycket frakt från usa går på? För 4 fälgar. | |
| Är det olika bredd fram resp bak på original GT-fälgar? | |
|
"elmgren" Ja. 7,5 och 8,5. Ingen aning om frakt, men det tillkommer väl 25% moms kan jag tänka, och eventuell tullavgift på det. /Jonas |
|
| Måste man betala tull o moms eller går det att komma undan på nåt vis? | |
|
Nu har jag ju aldrig köpt fälgar, men jag har köpt mycket andra prylar från icke EU-land så det borde vara likadant. Har man riktig tur fastnar inte paketet i tullen, dvs du slipper tull/moms helt och hållet. Annars om man är ful kan man be avsändaren skriva ner värdet på innehållet, det är på det nedskrivna värdet man betalar moms. Men ett par så stora som fälgar är nog svårt att mygla med... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.