|
|
|
|---|---|
|
Jo, är det någon som har en kort E32:a med helläder? Med helläder menar jag samma sak som BMW, alltså inte bara stolarna utan även större delen av dörrsidorna, mittkonsol och handskfack m.m i läder. Köpte nyss en inredning från -93 till 750n och tog den enbart för att det var helskinn, vilket känns aningen ovanligt i korta E32, eller? I långversionen är det väl standard, åtminstone i 750iL. Förväxla det alltså inte med vanlig skinnklädsel (stolar i läder samt konstläder i resten). Skulle vara kul att höra vilka färger ni har i så fall. Det var "anthrazit" buffel i den klädseln som nu ska in i 750n. Suttit i en 740i. Kan nog kasta upp nån bild vid intresse. Internationellt E34 M5 register Länk | |
|
Hej! Jag har helläder i min vanliga korta version från -92, allt från stolar till dörrsidor och mittkonsoll. Jag hade det även i min 740ia från samma årgång. Svart buffelskinn. |
|
|
HD91; Har du sett denna? Länk 740iA E 32 "Individualserie 93/94" Oxfordgrün-met. - Volllederausstattung champagner mit Keder schwarz - Teil-Shadowline - Dachhimmel schwarz Härligt läcker:) Stephan |
|
| Har helläder i min 735 E32 | |
|
Jag har helläder och sportsäten i två av mina, en svart, en grå inredning. Alpinan har tyvärr ej helläder... /Mats J |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.