AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
325

Vad skall diskuteras på resp. forum?

Med risk för att göra mig ovän med en del ( kanske alla) känner jag att jag vill ta upp lite "vett och ettikett" här...

Resp " serie-forum" är väl avsett för frågor som rör resp modell så som motor,el,AC, fälgar,vxl,utr. osv på just din modell/modeller

INTE ämnen är ( i mitt tycke): pris frågor ( vad kostar ,vad skall jag ge/ta?), "fint väder , fika idag??", försäkring,stereobyggen, vilket wax osv.

Det finns "special forum" för dessa ämnen och där bör dom hållas, då dom som söker där är troligen mer intresserade/kunninga i just dessa specialämnen, eller??

Kanske ett "klotter plank" för "fint väder idag , fika kanske?" inläggen??

Sen kanske en liten "nybörjarhjälp" för att använda den utmärkat sök funktionen skulle vara bra... ( jag trort.ex. jag läst minst 100 inlägg på 5 serie forumet ang ej fungerande AC, så ämnet borde vara väl dokumenterat i databasen...)

Vad tycker ni andra??
Är jag bara gnällig, eller har det något vettigt i det jag säger??
Je
7.509
Jesperado
328 CiA -97
750iA -88
320i -88
320i -82
320 -78
1502 -77
Lite gnäll, mycket vettigt!
Även om ett ämne är frekvent diskuterat innan så kommer det ju ofta upp nya inslag varje gång ämnet dyker upp igen, så även om det finns en del svar i databasen kan man ju få fler...

Jeppe
ke
30
keo
525i-92
Om alla bara sökte i databasen, så skulle väl forumet
dö ut eller???

KEO
Crusty
Håller med Keo! Eller vad säger du Gasar Magnus? Ska vi ta en fika? =0)
Nej ni missar poängen här tycker jag, visst skall man fråga i forumen men om man t.ex. har problem med PDC börjar man att sök på PDC , om detta inte ger svaret man vill ha så ställ en fråga på resp. forum

fika.. ja visst, jag är på stranden, spana bara efter all abrudarna som flockas kring mig..*hehehe*
bratten
Varför inte typ Vad köper jag billigast blinkers glas?He He He !
Crusty
Gasar Magnus: "Var e brudarna?" ;-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.