|
|
|
|---|---|
|
Jag vet att det finns några gamla trådar som handlar om detta men dom hade några år på nacken så vore kul att veta hur lådorna fungerar nu när bilarna endå rullat endel och blivit lite till åren. Jag har alltid haft manuell bilar men funderar på att köp en e46 m3 och har kikat lite åt smg II hållet hur funkar det jämfört med manuella ? Hur snabb är lådan att växla när man drar i paddlarna ? Om det börjar strula kan det bli ordentligt dyrt att fixa till kanske eller funkar dom prima ? Är ju lite sugen på cab så kanske vore prima med smg II i en sån att glida runt med ? | |
|
Tror inte det är några större problem med Smg II än, de flesta bilar har inte rullat så jättelångt så det är nog lugnt, men sök mer i forumet och i andra bilforum. /Micke Länk |
|
|
Jag säger tveklöst SMG II alla dagar i veckan ;) På 6;e läget så växlar den sjukt fort (tror inte man kan växla så snabbt med en manuell) tror bestämt att det är på 40 millisekunder! Jag har nu kört min med SMG II i snart 6 månader och njuter lika mkt varje gång! Peace |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.